עוגת גבינה אפויה מהטובות שתאכלו (בלי מיקסר)

Posted on
עוגת גבינה אפויה

אני יודעת, זה לא משנה מה אכתוב כאן, אתם תהיו מרוכזים בתמונה של העוגה. אבל רגע, מבטיחה לכם שגם המילים שוות לא פחות ואם תקראו עד הסוף תגלו גם מלא טיפים איך לגרום לעוגה שלכם לצאת מושלמת באמת.

אבל רגע לפני זה, רציתי לספר לכם שלפני כמה ימים חגגתי יום הולדת 39, בתזמון מעולה עם שבועות שהוא אחד החגים המופלאים. זה ששם בקדמת הבמה את הפירות, הירקות, תנובת הארץ, החלב והאדמה.

לא מפתיע אותי שנולדתי בסמוך כל כך ליום הביכורים שהפך בשנים האחרונות לחגיגה ענקית. החג הזה, מעבר להיותו תזכורת ל-7 השבועות שמתחילות בפסח ומסתיימות בשבועות, נקרא ספירת העומר והוא גם החג בו משתנה מזג האויר מקודר וקר לשמשי וחם. ימים בהם לובשים לבן, מביאים טנא מלא במאפים, ירקות ופירות, וסבים סביב השולחן ביחד עם המשפחה, החברים או אנשים שאוהבים.

תגידו לי אתם, יש משהו משמח מזה?

בכל שנה בחג הזה, אני מחפשת מה להכין ואיך לחדש. אם בפסח ובראש השנה אני מעדיפה להצמד למסורת, בשבועות אני משתדלת לתת דרור לחלומות הקולינריים ולהמציא את עצמי, ואת האוכל מחדש. אבל אז, מה מסתבר? שלמרות כל החידושים וההמצאות, מי שתמיד גונבת את ההצגה היא עוגת הגבינה.

אפויה או קרה, עם גבינת שמנת או גבינה 9%, עם פירות או שוקולד – היא תמיד מנצחת.

עוגת גבינה אפויה
רק משתבחת אחרי יום ויומיים במקרר

הבעיה היחידה, שאני ועוגות גבינה לא עברנו מספיק ביחד. בעיקר כי שנים פחות אהבתי עוגות גבינה. אבל אז גיליתי את זאת, כן, ממש זאת שאתם רואים כאן, שהיא שילוב בין עוגת גבינה אפויה קלאסית (אלה הגבוהות והאווריריות שמוכרים בקונדיטוריות) ובין עוגת גבינה אמריקאית שנשענת בעיקר על גבינות שמנת ומביאה איתה מרקם עשיר, קצת יותר דחוס ומתמוסס בפה.

שנים לא הצלחתי להתחבר לשתיהן. האחת הייתה אוורירית מדי והשנייה דחוסה ושמנה מדי. מה עושים? כמובן, משלבים. ואם אפשר לחסוך בדרך גם את המיקסר והפרדת הביצים בכלל רווח נהדר.

אז קבלו את עוגת הגבינה שלי – זאת שלא דורשת הקצפות וגם לא מרכיבים מיוחדים, רק גבינה טובה, ביצים וסוכר. כן, 3 מרכיבים עיקריים שהופכים תוך 5 דקות לבלילה משגעת.

ותתפלאו אבל זה לא הבונוס היחיד שלה, כי את כתר המלכה היא מקבלת בזכות הפירות והפרחים (עוד רעיונות לקישוט מיד בהמשך). כולם אכילים כמובן – הפרחים שפה על העוגה אגב, הם של ירוקל’ה המדהימים. כי בסוף, עוד לפני שהפה זולל, העיניים אוכלות ומתענגות. ואני מפצירה בכם לרוץ לשוק, לקנות פירות שאתם אוהבים ולדמיין שאתם ציירים. אני מבטיחה לכם שתוך דקות ספורות תצא לכם יצירת אמנות כמוה יש רק אחת.

חג שבועות שמח!

  • המתכון פורסם לראשונה במדור שלי “משהו טעים” בזמנים מודרניים – ידיעות אחרונות.
  • אל תפספסו: עשרות מתכונים מעולים לשבועות.
עוגת גבינה אפויה
אתם יכולים לקשט גם עם שוקולד או פירות אחרים שאתם אוהבים

עוגת גבינה אפויה

מצרכים לתחתית (לעוגה בקוטר 22 או 24):
200 גרם עוגיות חמאה או פתי בר
80 גרם חמאה מומסת

לבלילה:
2 מיכלים (450 גרם) גבינת שמנת בטעם טבעי – עדיף 30%, בטמפרטורת החדר
2 מיכלים (500 גרם) ריקוטה או קרם פרש או גבינה לבנה 9%, בטמפרטורת החדר
1 כוס (200 גרם) סוכר לבן
2 כפות גדושות קורנפלור
4 ביצים L
1 כפית תמצית וניל איכותית

לציפוי:
1 מיכל (200 גרם) שמנת חמוצה או קרם פרש
3-4 כפות סוכר לבן
1 כפית תמצית וניל איכותית

אופן הכנה:
– מחממים תנור ל-160 מעלות  ומניחים בתחתית התנור תבנית מלאה במים חמים. בערך 2 כוסות כדי שהמים לא יתאדו לגמרי במהלך האפייה.
– מניחים נייר אפייה בתחתית תבנית עגולה (אם יש לכם רינג בכלל מצוין) ומצמידים פס של נייר אפייה גבוה יותר ב-3 ס”מ מדופן התבנית לשולי התבנית. כדי שהנייר יצמד פשוט משמנים את דופן התבנית, מבפנים, עם תרסיס שמן. לא לוותר על זה כי העוגה עולה למעלה ואם לא יהיו דפנות גבוהות יותר בצדדים היא פשוט תנזל לכם החוצה.
– טוחנים את העוגיות לפירורים דקים ומוסיפים את החמאה המומסת. מערבבים היטב.
– משטחים את פירורי העוגיות בתחתית העוגה ומהדקים היטב. מעבירים למקרר או למקפיא עד שמכינים את העוגה.
– בקערה גדולה שמים את הגבינות, הסוכר, הוניל והקורנפלור וטורפים בעדינות עד שהבלילה חלקה ואין גושי גבינה. מצד אחד אתם רוצים פה בלילה חלקה לגמרי ומצד שני חשוב לא להכניס הרבה בועות אויר כדי שהעוגה לא תסדק. אפשר גם לעשות את השלב הזה במיקסר עם וו גיטרה – הכי קל ומהיר אבל לא חייבים.
– מוסיפים ביצים, בכל פעם ביצה אחת, וטורפים רק עד שהיא נטמעת. אין צורך לטרוף בטירוף, אנחנו לא רוצים פה בועות אוויר אלא רק לערבל אותה לתוך הבלילה. וזהו! מאמינים?
– מעבירים את הבלילה לתבנית ואופים בתנור שחומם מראש ל-160 מעלות במשך שעה בדיוק.
– 10 דקות לסיום מערבבים בקערה שמנת חמוצה וסוכר ומיד כשהעוגה יוצאת מהתנור מורחים בעדינות את השמנת על העוגה. תקפידו לעשות את זה בעדינות אבל מהר כי השמנת מתרככת בשנייה ואז היא מתחילה לזוז על העוגה.
– מחזירים לתנור ל-12 דקות נוספות ורק אז מוציאים ומאפשרים לעוגה להצטנן בטמפרטורת החדר, לגמרי, לפני שמעבירים למקרר ללילה שלם. אפשר לאכול אותה כמובן גם אחרי כמה שעות כשהיא קרה, אבל העוגה רק תשתבח אחרי לילה.
– אה, רגע, ואיך מקשטים? כל האופציות פה למטה. פשטו תגללו קצת.

עוגת גבינה אפויה
אמאל’ה תראו את המרקם של העוגה בפנים

הערות
– אפשר להשתמש בגבינת שמנת 16% או 25% או 30%.
– אפשר להכין את הבלילה גם במיקסר עם וו גיטרה, זה מקצר את זמן הערבוב וההכנה אבל לא חובה.
– אם אתם אוהבים טעם חמצמץ ולימוני אפשר להוסיף לבלילה 2 כפות מיץ לימון וגרידה, דקה דקה, מלימון אחד.
– שימו לב שככל שהגבינות שבחרתם תהיינה חמצמצות יותר ככה העוגה תצא יותר גבינתית ועם חמיצות עדינה. גבינות שמנת לרוב מנטרלות את הטעם הזה, שאני אגב מאוד אוהבת אותו.

והנה 7 טיפים זהב לעוגת גבינה מופלאה

  1. הקפידו מאוד שהגבינות, וגם הביצים, יהיו בטמפרטורת החדר. כשהגבינות קרות קשה מאוד לערבב אותן ונוצרים גושים. ואז מה קורה? אנשים טורפים עוד ועוד מה שמחדיר אוויר לעוגות וגורם להן להסדר באפייה. קחו בחשבון שלגבינות שמנת לוקח יותר זמן להתרכך מגבינה לבנה רגילה לכן מומלץ להוציא את הגבינות השמנות שעה לפני האפייה ואת הגבינות רזות יותר כמו 9% וריקוטה כחצי שעה לפני.
  2. עוגות גבינה, מאווריריות ועד הדחוסות, הן עוגות עדינות ולכן חשוב כאן טמפרטורה נמוכה שאופה אותן לאט ובלי לתת בוסט חזק של חום שיגרום לפיצוץ בחלק העליון ולצבע חום כהה מבחוץ בזמן שהחלק הפנימי ישאר לא אפוי. ובכלל, טמפרטורה היא אחד הגורמים הכי חשובים בהצלחת העוגה. אני אפיתי בבית 3 עוגות זהות ב-3 טמפרטורות שונות ואפילו 10 מעלות למעלה גרמו לעוגה להסדק ולא להיות מוכנה מבפנים. זאת גם הסיבה שמניחים תבנית עם מים רותחים בתחתית, על מנת להוסיף אדים בתנור שאופים את העוגה בעדינות מכל צדדיה ומאפשרים לה לעלות למעלה לאט וגם מותירים את הדפנות לבנות ויפות.
  3. קורנפלור. לא בכל עוגה אנשים נוטים לשים אותו אבל מבחינתי הוא מאסט. הוא חבל ההצלה שלי כי הוא סופח את הנוזלים של הגבינות ודואג שהעוגה תצא יציבה אבל רכה.
  4. בגלל כמות הנוזלים והביצים, עוגות גבינה נוטות לתפוח באפייה ורוב התבניות והרינגים נמוכים מדי לתפיחה הזאת, לכן חשוב מאוד ליצור פס גבוה יותר מדופן התבנית בעזרת נייר אפייה כדי לאפשר לבלילה לעלות למעלה בלי להשפך החוצה. נייר האפייה גם מאפשר חילוץ נוח ואסתטי יותר של העוגה כך שהיא נשארת לבנה וחלקה מסביב.
  5. חשוב לצנן את העוגה בטמפרטורת החדר לפני ההכנה למקרר. הצינון האיטי מאפשר לה להרגע ובעיקר מאפשרים לנוזלים להתייצב ולהספג בלי לברוח החוצה.
  6. אחרי שעה של אפייה העוגה צריכה להיות יציבה בשוליים אבל מעט רוטטת במרכז. אם תאפו יותר מדי העוגה תצא יבשה ולא טעימה ולכן אל תפחדו להוציא אותה מהתנור גם אם היא מעט זזה באמצע (ועדיין יציבה).
  7. 10 דקות אחרי שהעוגה יוצאת מהתנור, מומלץ להעביר סכין קטנה בדופן העוגה כדי לאפשר לה לרדת למטה בצורה שווה ולא שהחלק הפנימי ירד למטה בזמן שהחלק החיצוני יהיה דבוק לדפנות.

    עוגת גבינה אפויה
    נשארת לבנה למרות זמן האפייה הארוך

איך מקשטים? הנה כמה רעיונות (חשוב לקשט רק אחרי שהעוגה קרה לגמרי):

  1. לעוגה כמו בתמונה מזלפים תלוליות של קצפת שמכינים ממיכל שמנת מתוקה, 2 כפות אבקת סוכר ו-2 כפות אינסטנט פודינג וניל ומעטרים בפירות אדומים כמו תותים, דובדבנים ופטל אדום ושחור. אפשר כמובן להחליף את הפירות גם בפירות אחרים, רק חשוב שיהיו יחסית רכים כמו קוביות משמשים, קוביות מנגו (בעונה), קיווי ועוד.
  2. לעוגת גבינה שוקולד מכינים גאנש שוקולד מ-100 גרם שוקולד מריר מומס ביחד עם 1/2 מיכל שמנת מתוקה עד שנוצר רוטב שוקולד מבריק. את רוטב השוקולד ניתן למרוח מעל העוגה או לזלף בצדדים ליצירת נזילות. במקרה הזה כדאי להקפיא את העוגה קודם כדי שהנזילות יעצרו באמצע ולא ירדו עד למטה. את החלק העליון מעטרים במקופלת שבורה, גילופי שוקולד או כל ממתק שוקולד אחר שאתם אוהבים.
  3. אוהבים עוגות של פעם? מבשלים אגסים או אפרסקים או משמשים במים עם יין אדום וקינמון עד ריכוך, מצננים ואז פורסים ומניחים על העוגה.
  4. פרחים אכילים. אחרי הרבה שנים שהם היו נחלתם של המסעדנים והקונדיטורים היום אפשר למצוא פרחים אכילים בהמון מקומות. בשווקים ובירקניות וגם באינטרנט כמו בכרמלה, עלה עלה, ירוקל’ה, משק ימיני ועוד המון מקומות אחרים. הפרחים האלה משדרגים את העוגה בטירוף וכדאי מאוד לנסות ולהשתמש בהם.
  5. עמלתם על הכנת העוגה? יופי, את הקישוטים אפשר, וכדאי, לקנות. בעיקר כאלה שיהפכו את העוגה שלכם למלכה בלי שתצטרכו להתאמץ. מה למשל? עוגיות מקרונים צבעוניות, עוגיות אלפחורס קטנות, נשיקות מרנג לבנות או צבעוניות ועוד ועוד.
  6. במקום עוגיות חמאה בתחתית אפשר להשתמש בעוגיות אחרות שאוהבים. למשל: עוגיות אוראו או עוגיות לוטוס. זה גם משנה את הטעם וגם את הנראות של העוגה. במקרה הזה מומלץ לעטר למקרה עם קישוטים שמתאימים לתחתית.

57 תגובות

  1. נטלי says:

    וואו, כמה שהיא יפה! חג שמח ♥

    1. זוהר says:

      העוגה יצאה טעימה מאוד, היא כבדה אבל ביחד עם פירות היא ממש מוצלחת. מבפנים היא צחה ולבנה אבל מבחוץ ממש לא יצאה יפה, שוליים חומים ומקומטים(עשיתי בדיוק כמו שאמרת) לכן קצת התבאסתי.. 🙁

      1. רחלי קרוט says:

        3 סיבות לדפנות לא לבנות (והכנתי את העוגה הזאת השבוע 6 פעמים):
        1. טמפרטורה גבוהה מדי
        2. אין נייר אפייה שנצמד לדפנות הרינג
        3. לא הייתה תבנית עם מספיק מים בתחתית התנור

        1. Shany Zuri says:

          נדחפת עם שאלה קטנה, להוציא עשר דקות (כלומר אחרי 50 דקות) לשים את הציפוי ואז להכניס לעוד עשר דקות על חום 160 או כשהתנור כבוי?

  2. דניאל says:

    העוגה נראית נהדר ובאמת קלה להכנה!
    רציתי להתייעץ – באפייה של שעה בתנור שלי על 160 (וידאתי שהטמפרטורה מדויקת עם מד חום ייעודי לתנור) העוגה כן משחימה מאוד.
    האם לאפות לפרק זמן קצר יותר או על חום נמוך יותר לשעה?
    תודה!

  3. מרצדס says:

    נראית נהדר… האם אפשר לאפות בסיר ג’חנון? או מחיב תבניתקפיצית/רינג?

  4. משי says:

    הי.
    מהמם.
    מה הכמויות לתבנית בקוטר 26-28?

  5. קרן says:

    אם בדיוק היה לך יום הולדת, זה אומר שבקרוב יעלה לאתר מתכון עוגת שכבות חגיגית חדש? בכל זאת, מסורת זאת מסורת.

    1. אלמוג says:

      היי!! נראה מהמם !!
      שאלה לי אלייך, האם אני מוציאה את העוגה מהרינג רק אחרי שהיא התקררה לחלוטין במקרר ?
      שאלה נוספת, את אף פעם לא כותבת במתכונים שלך וחבל – על איזו תוכנית לשים את התנור ? אפייה או טורבו ? זה חשוב ממש… מתכננת לאפות אותה ברביעי הקרוב ליום הולדת של בעלי (:
      תודה רבה!!!

  6. לוי says:

    האם עדיף להשתמש באבקת סוכר במקום סוכר רגיל? ואם אני רוצה את העוגה מתוקה כמה סוכר לשים?

  7. שירה says:

    נראה מושלם! שאלה קטנה… האם כשמחזירים את העוגה ל- 12 דקות (אחרי הציפוי) התנור צריך להיות דולק או כבוי?

    1. הילה says:

      קצת מתפדחת להגיד, אבל גם אני קראתי כך וחשבתי שצריך להוציא את העוגה עשר דקות לפניי, לצפות ולהחזיר לעשר דקות הנותרות עם הציפוי. בקיצור השמנת כאילו התפרקה ונראית דיי רע :/
      בכל אופן אני חושבת שהתכוונה כשהתנור כבוי……

    2. שרון says:

      אם יש לי רק שתי ביצים L והיתר m
      לשים 2 מדיום או 3?

  8. רעות says:

    היי
    אני רוצה לקשט בשוקולד מומס כמו שהצעת. האם אפשר לוותר על הציפוי מלמעלה? והאם אפשר להשתמש בתבנית קפיצית?

  9. שירה says:

    אפשר להשתמש רק בגבינות רזות? 3% יהיה בסדר?

  10. רעות says:

    הכנתי את העוגה
    יצא פשוט מושלם
    העוגת גבינה הכי טובה שאכלתי בחיי
    בטעות דירגתי 2 כוכבים במקום 5:(

  11. גיתה says:

    הי יקירה.
    באמת המרקם מבפנים נראה לא מהעולם הזה.
    אכין לשבת בע”ה, כי את החג כבר פספסתי…
    שאלה: מה עושים כדי שתחתית הביסקוויט והחמאה לא תצא לי רטובה ורכה כמו תמיד, אלא פריכה יותר? אפשר לאפות אותה קצת בנפרד? זה יעזור?

  12. שלהבת says:

    הכנתי את העוגה המדהימה הזאת מרגישים בהחלט את המשקל שלה הנובע מכמות הגבינות בול כמו שצריך.

  13. לאל says:

    היי,
    האם צריך לסנן את הגבינה 9% לפני? ריקוטה וקרם פרש פחות רטובות ממנה…
    ולגבי נייר האפייה, אני אאפה בתבנית מתפרקת, האם יש צורך בנייר אפייה בתחתית העוגה מבפנים? כאילו מתחת לביסקוויטים?
    את נייר האפייה בשוליים הבנתי.

    תודה רבה!

  14. מיכל says:

    הכנתי את העוגה ברינג 24 ויצאה ממש נמוכה ולא כמו בתמונה !!! אפשר הסבר בבקשה ?

  15. עדי says:

    הכנתי אתמול והעוגה יצאה טעימה בטירוף. תודה רבה על המתכנון המעולה

  16. אביטל says:

    היי, רציתי לשאול אם אפשר להוסיף לשכבת הציפוי של העוגה מחית פסיפלורה או פסיפלורה אמיתית כדי לתת טעם

  17. רעות says:

    הייתי סקפטית…. אני מודה… העוגה אליפות ?????

  18. לינור says:

    היי, האם הבלילה אמורה לצאת מאוד נוזלית?
    הכנתי עכשיו את העוגה והבלילה יצאה ממש לאחר שהוספתי את הביצים..
    היא כרגע בתנור, השאלה האם זה בסדר?

  19. רוני גוטסמן says:

    נראה מושלם!
    אפשר לדעת מה המשקל של 2 כפות קורנפלור?
    ואם אעשה תחתית מעוגיות לוטוס מה הייית ממליצה לעשות למעלה?
    תודה רבה

  20. רעות נתנאל says:

    “עוגיות מקרונים צבעוניות, עוגיות אלפחורס קטנות, נשיקות מרנג לבנות או צבעוניות ועוד ועוד.” היכן את קונה את כל אלו?
    תודה

  21. גילי says:

    הייייי….
    תוכלי לחדד את עניין הציפוי.. שעה לאפות? 10 דק תנור כבוי/דלוק אשמח להבהרה.

  22. שירה says:

    שלום, העוגה נראית מדהים ואני מתכננת להכין אותה עוד כמה ימים, אשמח להבהרה על ה 12 דקות שצריך להחזיר את העוגה לתנור (אחרי שנאפתה במשך שעה ומרחנו את שכבת השמנת החמוצה מעל). האם התנור צריך להיות כבוי ב 12 דקות הללו?
    תודה רבה

  23. ריקי says:

    שלום. אשמח לדעת אם ניתן לצפות את העוגה לאחר שהתקררה? והאם ניתן להשתמש בקצפת מוכנה במיכלים התזה?.
    לא ראיתי את התשובות לתגובות והשאלות שהופיעו באתר.
    כיצד ניתן לראות את התשובות לכל השאלות שהועלו?

    1. רבקה says:

      היי. מהניסיון שלי עם עוגות גבינה – תתייחסי לעוגה המוכנה אחרי שקררת, כמו בסיס לכל הקישוטים שאת רוצה להוסיף בהמשך.

  24. איריס says:

    הי רחלי
    האם אפשר את התחתית להכין עם קמח וחמאה במקום ביסקויטים כדי שיצא פחות מתוק?

    1. רבקה says:

      תשימי פחות סוכר בעוגה… 🙃

    2. רבקה כ-ל says:

      תשימי פחות סוכר בעוגה… 🙃

  25. יעל says:

    הי,
    האם יש פרחי קישוט ספציפים שאת ממליצה עליהם לעוגת גבינה?

    תודה !

  26. נועה says:

    האם אפשר לוותר על בסיס העוגיות?

    1. יובל says:

      הי רחלי היקרה
      אפשר הבהרה על הזמן של העוגה בתנור? האם שעה בתנור דולק ואז 12 דק בתנור כבוי או דולק?
      ובאיזה גבינות בדיוק השתמשת? ריקוטה/ קרם פרש או גבינה לבנה 9%? אני רוצה שתצא במיטבה!
      תודה רבה!

    2. רבקה says:

      כן. בטח.

  27. אביג says:

    ד

  28. עוגת גבינה במיקרו ב-2 דקות! כמו עוגת גבינה של בתי מלון (ללא גלוטן) – קרוטית – Krutit says:

    […] עוגת גבינה אפויה מהטובות שתאכלו (בלי מיקסר) […]

  29. שיר says:

    מושלם!!! פעם ראשונה שהכנתי עוגת גבינה ששמחתי ממנה. והכנתי אותה בטוסטר אובן ישן מאוד ועייף. הטיפים היו בדיוק מה שהייתי צריכה כדי להבין למה לא הצלחתי עד עכשיו. תודה רבה

    1. רחלי קרוט says:

      כל כך משמח לשמוע. תודה שחזרת לשתף <3

  30. הילי says:

    למה העוגת גבינה לא עולה במהלך האפייה?

  31. ירה says:

    מושלם!!!
    מכינה כל פעם מחדש ומקבלת המון מחמאות!

  32. יעל says:

    הכנתי את העוגה בדיוק לפי ההוראות המדיוקות והטיפים המעולים! יצא מושלם! תודה תודה
    על מתכונים נהדרים.

    1. רחלי קרוט says:

      ממש ממש שמחה לשמוע! תודה גדולה שחזרת לשתף ♥

  33. אביטל says:

    היי,
    התנור על טורבו או לא?

  34. עדי says:

    עוגה מדהימה! מכינה היום שוב, הפעם חשבתי להוסיף שכבת פסיפלורה לאחר אפייה וצינון.
    האם לוותר על שכבת הציפוי של קרם הפרש, או ללכת על שתיהן?
    תודה!

  35. ליאת says:

    היי, העוגה נראית מעולה
    רציתי לשאול איך את מעבירה אותה לצלחת הגשה אחרי שנאפתה ברינג?כי היא יותר עדינה מעוגות בחושות..
    תודה 🌸

  36. שרי says:

    הי רחלי
    מקוה שתראי לפני שאכין..
    אשמח לדעת אם הזמן בתנור עם הציפוי הוא בתנור כבוי וחם או פועל?
    את אופה בטורבו או בחום עליון תחתון רגיל?
    גם עם פתיבר זה יוצא טעים או שפחות מומלץ?

  37. עדי says:

    הי מכיון שהבת שלי צליאקית ואני רוצה להשתמש עם קמח שקדים במקום פתי בר. האם אפשרי?

  38. אור says:

    היי
    רציתי לדעת אם אוכל להכין את העוגה ללא גבינת שמנת?

    1. מאיה says:

      האם ניתן לאפות בתבנית מלבנית?

  39. מאי says:

    היי,

    אפשרי להחליף את הגבינת שמנת בגבינת מסקרפונה?

  40. איילה גריידי says:

    היי האם ניתן להקפיא?

  41. גילי says:

    א. נראה מהמם!
    ב. האם לא אופים את בסיס הביסקוויטים לפני שמוסיפים את בלילת הגבינות?
    ג. אם אין חמאה, האם אפשר להחליף את החמאה במרגרינה?

  42. רינה says:

    עוגה מושלמתתת
    אבל אף פעם לא מצליחים להתגבר עליה.
    כמה זמן אפשר לשמור במקרר?
    או לחילופין, האם אפשר להקפיא?
    תודה!!!

  43. Maayan says:

    ואו, עשיתי בידיוק לפי ההוראות ויצאה מדהים. חבל שאי אפשר לעלות תמונה

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

Send this to a friend